21 Kasım 2012

Sizin İçin Günlerdir Pul Biriktiriyorum

enver-ercan
Kaynak


Dün sesiniz kalmıştı durakta
Arkanızdan yetişemedim
Bari şimdi dinleyin lütfen
Kanat açıp durmasın adımlarınız
Günler var ki size niyetliyim
Ama hep böyle durgun dudaklısınız

Çok mu gevezeyim –
Haklısınız...

bir tarihiniz vardır elbette
peki ya coğrafyanız
küçük bir gezinti yapardık sizinle
sözcüklerinize kadar ıslanırdınız
yanlış anlamayın lütfen
birlikte kaynardı suyumuz

çok mu cüretliyim –
haklısınız...

size dokunsam
-bilmiyorum- hükümet sarsılır
bir ah ile alemi viran ederim  ben de
divan şairleri bile söyleyemez bu lafı
inanır mısınız
öyle bakmayın lütfen
yalan söyleyecek değilim ya göz göre göre
hem bir tutuşursam dilimde patlarsınız

çok mu serseriyim-
haklısınız...

ama siz tam da bu şiirin fikrisiniz

Enver ERCAN

2 yorum:

  1. gayet güzel bir çalışma olmuş, tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şair Enver ERCAN'ı ben de yeni tanıdım hakikaten çok güzel bir şiir.

      Sil